Japans, Aziatisch, Sushi
Japans, Aziatisch, Sushi
Podbielskistraße 14
12:00 - 15:00, 18:00 - 22:00 uur
Gesloten
12:00 - 15:00, 18:00 - 22:00
12:00 - 15:00, 18:00 - 22:00
12:00 - 15:00, 18:00 - 22:00
12:00 - 15:00, 18:00 - 22:00
12:00 - 15:00, 17:30 - 22:00
12:00 - 15:00, 17:30 - 22:00
12:00 - 15:00, 18:00 - 22:00 uur
Hier vind je alle deals die het restaurant exclusief aanbiedt voor NeoTaste gebruikers.
Zodat je niet voor gesloten deuren staat, houden we de openingstijden zo actueel mogelijk.
12:00 - 15:00, 18:00 - 22:00 uur
Gesloten
12:00 - 15:00, 18:00 - 22:00
12:00 - 15:00, 18:00 - 22:00
12:00 - 15:00, 18:00 - 22:00
12:00 - 15:00, 18:00 - 22:00
12:00 - 15:00, 17:30 - 22:00
12:00 - 15:00, 17:30 - 22:00
12:00 - 15:00, 18:00 - 22:00 uur
Voordat je gaat, boek een deal in de app en toon het in het restaurant.
Podbielskistraße 14
Alleen geregistreerde NeoTaste gebruikers die het restaurant hebben bezocht, kunnen een beoordeling achterlaten.
Erneut lecker, tolle Bedienung, hat uns wieder sehr gefallen!:)
Sehr gute Rahmen. Der Service war sehr freundlich und hat uns super beraten. Ich empfehle jedem mal hier her zu kommen und das Essen zu genießen.
Sehr schmackhafter Essen, tolles Preis-Leistungsverhältnis, Bedienung top: auf Sonderwünsche ist charmant und freundlich eingegangen worden.
Sehr gutes und frisches Essen, freundliche Bedienung.