Ontbijt, Brunch, Desserts
Ontbijt, Brunch, Desserts
Herzog-Wilhelm-Straße 30
09:00 - 17:00 uur
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
09:00 - 18:00
09:00 - 18:00
09:00 - 17:00 uur
Zodat je niet voor gesloten deuren staat, houden we de openingstijden zo actueel mogelijk.
09:00 - 17:00 uur
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
09:00 - 17:00
09:00 - 18:00
09:00 - 18:00
09:00 - 17:00 uur
Voordat je gaat, boek een deal in de app en toon het in het restaurant.
Herzog-Wilhelm-Straße 30
Alleen geregistreerde NeoTaste gebruikers die het restaurant hebben bezocht, kunnen een beoordeling achterlaten.
Good prices, tasty pancakes but they could be more fluffy. And please use real Nutella if you advertise it.
Great Pancakes
Die Bedienungen waren sehr freundlich, das Essen war lecker! Das Lokal war sehr voll, man hat etwas auf das Essen gewartet. Das Ambiente war typisch amerikanisches Diner, und durch die offene Küche hat es sehr nach Bratfett gerochen. Aber cooles Erlebnis👍 den Milkshake fand ich nicht sehr gut, da dieser sehr ... dünnflüssig war.
Fine.